Komponent CM Knowledge Base je řešením pro management vašich znalostí a postupů:
Záznamy v hierarchii: Poznatek - Řešení - Komentáře k Řešením
Propojení C-Desk plnění s poznatky ze Znalostní báze
Přiřazení poznatků k zákazníkům
Klíčová slova k zatřízení a vyhledání
Full textové online vyhledávání v celé databázi
Vyhledávání podle poslední změny, autora, přiřazeného zákazníka
Možnost sdílet vybrané poznatky s řešeními pro vaše zákazníky
Řízení přístupu k záznamům pro operátory a zákaznická konta
HTML editor s podporou vkládání obrázků i přes funkci Kopírovat + Vložit (v Mozilla Firefox)
Pro více informací čtěte v části Jak funguje CM - Znalostní Báze [1].
Odkazy
[1] https://customermonitor.cz/ako-funguje-cm/znalostna-baza
[2] https://customermonitor.cz/sites/default/files/Znalostna_baza_Zoznam_rieseni.png
[3] https://customermonitor.cz/sites/default/files/Znalostna_baza_Otvorene_riesenie.png
[4] https://customermonitor.cz/sites/default/files/Znalostna_baza_Editacia_riesenia.png
[5] https://customermonitor.cz/sites/default/files/Znalostna_baza_Rozsirene_vyhladavanie.png
[6] https://customermonitor.cz/sites/default/files/Znalostna_baza_Prepojenie_plneni_so_znalostnou_bazou.png