Úvod

  • English
  • Slovenčina
  • Čeština

 

  • Co je to CM
  • Řešení
  • Jak funguje CM
  • Podpora
  • Download

Ukázky

  • Ukázky

Proč CM

Odteď budou argumenty na Vaší straně

Reporty o které se můžete vždy opřít

Mám zájem o CM

Vyzkoušejte CM

Objednávka prezentace

Podpora zákazníků

+421-2-5465-0242

pošli e-mail >>

Online podpora - chat (vpravo dolů)

Jste zde

Úvod

Ukázky

Jste zde

Jak funguje CM

Organizace práce s CDESK

Spracovanie požiadaviek v CDESKPlánovací kalendár v CDESK

Jste zde

Komponenty

CM Monitoring

Přidání nového Watche přes C-Monitor klientaPřidávání podmínek pro vyhodnocování watchePřidání nového watche přes CM portálPřidávání podmínek pro vyhodnocování watche přes CM portálZobrazení stavu watche přes C-Monitor klientaZobrazení stavu watche na CM portáluZobrazení historie průběhu watche pomocí grafuZobrazení historie průběhu watche v tabulkové forměInformační panel pro uživatele s vybranými údaji přímo na počítači

Jste zde

Komponenty

CM Connection Guard

Nastavení detekce výpadku serverů a počítačů s instalovaným C-Monitor klientemEmail upozorňující na výpadek online spojeníZobrazení chybných online spojení v části poruchy

Jste zde

Komponenty

CM Backup

Všechna zálohování je možné naplánovat přes C-Monitor klienta v části MonitorConsoleVýběr souborů pro C-Backup zálohováníMožnosti při nastavování rotace zálohováníObnova souborů z C-Backup zálohyMožnost spouštění zálohování pod libovolným uživatelemMožnost nastavení vytváření diferenciálních záloh při zálohování C-ImageVýběr formátu zálohy pro modul C-vmwBackupKonverze existujících záloh virtuálních mašin do různých formátůMožnosti nastavení rotace jakož i různých cílových složek pro plné a diferenciální zálohy pro modul C-vmwBackupMožnost omezení rychlosti přenosu záloh přes internetovou linkuPřipojení na vCenter nebo ESXi hostPodpora obnovy virtuálních strojů přes modul C-vmwBackupZobrazení logů ze zálohování přímo na počítači v části C-MonitorConsoleZobrazení výsledku zálohování na CM portáluUpozornění na neúspěšné zálohování na CM portálu

Jste zde

Komponenty

CM Computer Diagnostic

Zobrazení výpadku online komunikace pomocí grafuZobrazení výpadku online komunikace pomocí tabulkyZobrazení zatížení systému, paměti a dalších parametrů v části Online InformaceMožnosť nastaviť HW monitoring pre rôzne druhy serverovParametry, které se sledují a vyhodnocují na serverechZobrazení watche pro sledování stavu serveruNastavení HW monitoringu na PCParametry, které se sledují a vyhodnocují na počítačíchSledování zdraví disků S.M.A.R.TZobrazení systémových informací v části C-Monitor Console

Jste zde

Komponenty

CM Remote Operations

CM Remote Desktop AccessVzdálený přístup prostřednictvím NTRsupportVzdálený přístup prostřednictvím TeamViewerZobrazení session id a hesla při připojení pomocí TeamViewerVzdálený přístup prostřednictvím VNCVzdálený přístup prostřednictvím RDPCM Remote Services Zobrazení EventloguZobrazení běžících procesů na PCZobrazení služeb na konkrétním zařízeníCM Remote Installations

Jste zde

Komponenty

CM Audit SW

Seznam nainstalovaného SW shromážděný z počítačů v části ZónySeznam nainstalovaného softwaru pro konkrétní zařízení v části Admin.zóna -> SW audit (a HW evidence)Vytváření licenčních certifikátůPřiřazení licencí k licenčním certifikátůmSpárování nakoupeného SW s počítačiSpárování nakoupeného SW s počítačiSeznam licenčních certifikátů a licencí pro konkrétního zákazníkaZobrazení změn v nainstalovaném SWSledování platnosti SW licencíSledování platnosti SW licencí a upozornění na jejich vypršení na CM portáluZobrazení údajů o OS a OfficePřehled instalovaného softwaru na počítačích pro celou společnostSeznam nakoupeného SW pro konkrétní společnostExport stavu SW pro konkrétní PC

Jste zde

Komponenty

CM Inventory HW

Zobrazení organizační struktury podnikuZobrazení topologie sítěAutodetekce topologie sítí - ukázka jak vypadá celková topologie sítě v praxiEvidenční karta zařízení se shromážděnými informacemi o HWZobrazení vlastností objektu v evidenci HWMožnost vkládat libovolné objektyExporty evidovaného HW do .xlsVygenerování seznamu tiskáren pro konkrétního zákazníkaZobrazení vypršení záruky na zařízení v části poruchy

Jste zde

Komponenty

CM Knowledge Base

Seznam poznatků a řešení v Znalostní báziPříklad zapsaného řešení k poznatku v Znalostní báziEditace řešení k poznatkuUkázka rozšířeného vyhledávání v Znalostní báziPropojení plnění požadavku se Znalostní bází

Jste zde

Komponenty

CM NTFS Permissions

Přidání pravidelného úkolu pro Permission Explorer do C-Monitor scheduleruZobrazení kopie nastavení ze Security settingsOdfiltrovaný pohled ze strany uživatele nebo skupiny (ukazuje to, kam může zvolený uživatel přistupovat ke čtení nebo plný přístup, resp. nemá přístup v celé hierarchii adresářů)Výpis nastavení oprávneníPorovnání změn oproti staršímu Permission ExploreruZobrazení chybějícího úkolu na sběr oprávnění na serveru v části poruchy

Stránky

  • 1
  • 2
  • následující ›
  • poslední »
  • Co je to CM
  • Řešení
  • Komponenty
  • Jak funguje CM
  • Novinky
  • Blogy
  • Download
  • Ukázky
  • Podpora
  • Manuály
  • Historie změn
  • FAQ
  • Proč CM
  • Partneři
  • Mám zájem o CM
  • Ceník
  • Kontakt

© 2004 – 2022 SEAL IT Services, s.r.o.

Web by WINFO