Vzdálený přístup a údržba

S Customer Monitor řešíte problémy vzdáleně pomocí :  

 

 Vzdáleného přístupu na plochu počítače

   Připojení na plochu počítače odkudkoliv
   Bezpečné připojení k počítačům na platformách MS Windows a (Mac) OS X
   V součinnosti s CM si můžete před zásahem zapnout počítač a následně se připojit 
   Přenos souborů
   Přístup je realizován s programem Teamviewer s vaší licencí z ostatního servisu
   K dispozici je podpora k jednoduššímu používání přes RDP, VNC

 
 Vzdáleného ovládání počítače

   Restart počítače
   Ovládání služeb jako například restart, spuštění, zastavení
   Ukončení nežádoucího procesu nebo online vyčítání jeho chování
     Výše uvedené často reaguje, i když na počítač se není možné vzdáleně připojit.
   Probuzení počítače na jeden klik, postačí jen jeden další zapnutý počítač v LAN síti
   Načtení EventLog-u přímo do CM portálu

 
 Vzdálených instalací a skriptů

   Každý dobrý program má podporu bezzásahové instalace a je možné ho přes CM instalovat
   Instalaci máte pod kontrolou, každý úkon v CM portálu má své vyhodnocení úspěšnosti
   Velké programové balíky instalujete přes skripty (odkaz na lokální síťové úložiště)
   Skripty v podobě  .bat, .cmd, .vbs  budou již pro vás výkonným pomocníkem.

Konkrétní řešení zrealizujete pomocí Komponentu
CM Remote Operations